hvordan skal jeg gøre det?

brevkassespørgsmål

hvordan skal jeg gøre det?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej, jeg er en pige på 14 år, der som så mange andre, gerne vil hygge med sin kæreste. Vi ligger tit i sengen sammen og han har osse givet mig finger en del gange.

Jeg har osse forsøgt mig at give ham handjob, men jeg ved ikke om det er lykkedes godt nok, derfor vil jeg gerne have et detaljeret svar på hvordan jeg gør. Har prøvet at spørge min kæreste, men det er svært at forstå præcis hvad han mener. Egentling har jeg meget hellere lyst til at give ham et blowjob, men da jeg heller ikke ved præcist hvordan det skal gøres, har jeg ikke turde..

Er sikker på at han gerne vil have noget, og han har også spurgt efter det nogle gange nu, og jeg har virkelig meget lyst til at give ham noget som han husker, men det gør mig osse lidt desperat. Jeg håber hverfald at i kan hjælpe mig hurtigst muligt.

Mange hilsner fra den næsten fortabte.

Svar:

Kære den næsten fortabte

Jeg vil starte ud med at sige at der ikke er nogen opskrift, vi er alle meget forskellige i forhold til hvad vi rigtig godt kan lide i sengen, og det gør dig ikke desperat at du spørger. Det er den eneste måde at få svar på.

Jeg synes det er vigtigt at i taler om hvad i kan lide. Du ved ikke om det lykkes godt nok sidste gang du gav din kæreste et handjob og du synes det er lidt svært at forstå hvad han mener.

Det kan istedet være en god ide hvis du spørger din kæreste når du er igang med at give ham handjob/blowjob, spørg ind til om det er dejligt, hvis du har svært ved at forstå hvad han mener, så få ham til at vise dig med hånden hvor han synes det er dejligt at blive rørt/slikket.

Hvis det er svært at spørge din kæreste, så vær istedet meget opmærksom på hans kropsprog, kropsproget siger ofte mere end ord. Lyt mærk og føl, når du leger med ham.

Her er et forslag til et handjob:

Start forsigtig med at lege med din kæreste`s penis, også på kuglerne. Kør forhuden frem og tilbage i forskelligt tempo, start langsomt, stop og gør det så igen, en god ide er at ændre rytme, så det ikke kommer til at være i samme tempo hele tiden. Når man giver et handjob, vil det sige at man ornanere sin kæreste.

Selve hovedet på penissen, er meget følsomt så her er det en god ide at være lidt forsigtig. Svarer til at du rører direkte på klitoris, klitoris er dog lidt mere følsom.

Prøv dig stille og roligt frem.

Her er et forslag til et blowjob:

Blowjob minder en smule om handjob, her er det så med munden. Det kan være rart både for dig og din kæreste også at bruge hånden, så du ikke føler at du bliver kvalt. Det vil sige at du har penissen i munden og mens du kører frem og tilbage og leger med den, har du også hånden omking roden hvor du gnider op og ned.

Forsøg dig frem, skift tempo og husk også kuglerne, de er ofte meget følsomme.

Håber du fik svar nok.

Venlig Hilsen

Sascha