Hvordan gør man?

brevkassespørgsmål

Hvordan gør man?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej Cyberhus! Jeg vil gerne takke jer for alle de mange gode svar som har givet mig svar på rigtig mange ting. Jeg har et spørgsmål om onani. Jeg har fået at vide af mange at det er dejligt, og at det er en helt ubeskrivelig dejlig følelse... Jeg har forsøgt lidt, men synes ikke at der kommer nogen dejlig følelse? Gør jeg noget forkert siden jeg ikke får en orgasme? Jeg ville rigtig genre vide hvordan man gør, og lære det. Jeg har ikke snakket med nogen om det, og det har jeg heller ikke lyst til. Så jeg håber at i/du kan hjælpe mig! Kh. mig. Ps. det ville være mest trykt at det ikke var en mand/dreng som besvarede dette:-) På forhånd tak.

Svar:

Hej med dig

Det er dejligt at vide, du kan bruge de svar vi giver, herinde på Cyberhus. Jeg kan godt forstå du søger, at få et svar fra en kvinde, nu når emnet handler om onani for piger. Men vi har rigtig tit meget travlt, så det er ikke altid muligt det kan lade sig gøre, så derfor vil jeg svare i stedet. Jeg håber det er i orden med dig.

Det er meget normalt, at man ikke nyder det, de første mange gange man onanere, så det er ikke sikkert du gør noget forkert. Men i din alder er skeden ikke helt udviklet endnu, så den kan godt være rigtig stram og svær at få en finger op i, uden det gør ondt. Med lidt onani, vil du dog ligeså stille blive mere udvidet og jeg vil gerne lærer dig lidt om hvordan du kan opnå en orgasme. Men du skal vide det kan tage lang tid at få en, fordi man først skal lærer sin egen krop at kende og finde ud af  hvad man selv godt kan lide. For det er helt forskelligt fra person til person, hvad der lige skal til for at få en orgasme.

Nogle piger får orgasme af og give sig selv finger, mens andre kan få det af og rører ved klitoris, mens andre igen skal gøre begge dele, eller endda mere endnu.

I stedet for at skrive alle mulige råd, har jeg fundet nogle rigtige gode links til dig, som kan inspirere dig til at få orgasme ved onani. På dette link finder du forskellige ting om onani, f.eks. en guide og om at lære sin krop at kende. På dette link finder du forskellige måder, at kunne få orgasme på.

Men husk det tager rigtig lang tid og først skal du lærer din krop, at kende.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw