Hvilket hul

brevkassespørgsmål

Hvilket hul

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 11 år 2 uger siden

Hej jeg onanere tit men jeg stikker ikke noget op men vil gerne begynde at give mig selv finger men hvilket hul?

Svar:

Hej med dig!

Det er rigtig fint, at du skriver ind for at spørge, når du er blevet i tvivl.
Som kvinde har man to huller - skeden og endetarmen. Skeden sidder forrest og endetarmen bagerst.
Når man onanerer, er det mest normale at stikke fingre op i skeden, da det også normalt er i det hul hvor fyrens penis kommer ind når man har sex.

Du kan eventuelt prøve at kigge lidt på denne her artikel fra sexliniens hjemmeside. Den handler om onani for piger, og nederst i artiklen er der en
onani-guide, som du kan prøve at læse, og få lidt inspiration fra.

Jeg håber du kan bruge mit svar.
Med venlig hilsen Janni