hvad sker der

brevkassespørgsmål

hvad sker der

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

hej jeg er en pige på 15 og havde en kæreste på 17 og vi havde et fantasktisk sex liv men lige pludselig slog han og jeg blev utroelig ked af det også begynde vi og ses igen(ikke son kærester) og lige pludselig under en film begynder han at kysse og tag på mig og jeg kysser bare igen og vi begynde så småt og havde sex uden at være kærester og uden kondom eller noget men jeg blev ikke gravid men jeg bliv indbilsk gravid og havde utrolig mange følelser for og det har jeg stadig jeg ved bare ikke hvordan jeg skal fortælle at jeg stadig kan li om....og gider heller ikke at havde sex uden et forhold fordi jeg føler mig udnødtet af ham

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå hvorfor du skriver, det må være rigtig hårdt at stadig have lyst til at være kærester med ham, og så i stedet kun kysse og have sex sammen.

Følelser er rigtig svære at finde ud af for alle. Så jeg kan godt forstå hvis i har svært ved at give helt slip på hinanden. Og derfor syntes jeg det er flot, at du på forhånd ved at du ikke har lyst til at have sex med ham, jo mindre i er i et forhold.

Det er ikke rimeligt at du skal gå med følelsen af at blive udnyttet. Så hvis det er sådan du føler syntes jeg du bør overveje at gøre det helt forbi med ham, så du kan komme videre. Jeg kan godt forstå du syntes det bliver svært for dig, fordi du stadig kan lide ham, men jeg tror det er nødvendigt for at du kan få det bedre. For at komme videre og finde en ny fyr som har lige så meget lyst til at være kærester med dig, som du har med ham. Og ikke kun gør det fordi han har brug for sex og nærvær.

Du har ikke fortjent, at have den følelse af at blive udnyttet når i er sammen. Så få sagt fra til ham, og sig du ikke har lyst til at have noget kørende med ham længere, fordi du har brug for at komme videre.

Jeg ved det jeg skriver nu er en kliché, men jeg tror på den. Der er rigtig mange andre perfekte drenge til dig derude, og du vil finde en der passer helt perfekt til dig:)

Håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw