Hvad skal jeg gøre?

brevkassespørgsmål

Hvad skal jeg gøre?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Hej, jeg har i noget tid tændt meget på bøsseporno (for det meste de japanske tegneserier: yaoi mangaer) og har derfor meget svært ved at blive tændt af hetero porno. Synes selv det er et problem og meget forvirrende, fordi jeg er begyndt at experimentere med min røv. Og det er da ogs ok, men det er ogs vildt forvirrende. Så hvad kan jeg gøre for at måske, vende tilbage til at tænde på hetero porno? Og er det her normalt for en pige? Jeg har også aldrig haft en orgasme, og jeg synes det er vildt svært at ornanere. Hvad skal jeg gøre? Pga bøssepornoen har jeg ogs tænkt at jeg ville hellere være en dreng? hvorfor? og hvad skal jeg gøre? Jeg har aldrig været særlig glad for mine bryster. de er store og altid i vejen, og jeg synes faktisk det er træls.

Svar:

Kære pige 15 år.

Tak fordi du skriver til os i Cyberhus.

Der er ikke noget som helst i vejen med at du tænder på bøsseporno og heller ikke hvis det er på de japanske tegneseriefigurer! det lader til at du har fundet en niche som passer dig og dit behov. Hvis du ikke tænder på hetero porno, kan jeg ikke se at der er noget i vejen med det. Det er naturligt at du vil eksperimentere med din røv, fordi det er det du inspireres af. Jeg kan godt forstå at du er forvirret. Prøv at tænke på at du er i en fase hvor du eksperimentere med din seksualitet. Det er sundt at udforske kroppen og dens muligheder. Så længe du nyder din krop og det du gør ved den, kommer du tættere på dig selv og dine behov. Desuden lærer du din krop at kende. Der er mange piger som eksperimenterer som du gør, så bliv endelig ved og husk på at nydelsen er væsentlig.

Med hensyn til at onanere og opnå en orgasme, kan jeg foreslå dig at du begynder med at røre dig selv på dit køn. Kigger på dit køn og kærtegner dit køn. Udforsker dine feminine sider. Sørg for at der er smørrelse nok så dine fingrer glider uden modstand. Stik dine fingrer op i skeden og press et par fingre op mod maven (kom her bevægelser) og skift til at kører ud og ind. På denne måde er det muligt for nogen at opnå en orgasme. Det er ikke alle piger der formår at få en orgasme. Med bækkenbundsøvelser og kontrol over bækkenmusklerne kan du træne din opmærksomhed på dit underliv, som kan være med til at du kan opnå en orgasme.

Jeg ved ikke hvordan du skal vende tilbage til at tænke på hetero porno, men jeg tænker at det måske kunne være en god ide´for dig at prøve at holde en pause med pornofilmene (ikke at der er noget galt over hovedet i at du ser pornofilm). I stedet kunne du skrive dine egne fantasier ned og bruge dem imens du rører dig selv. Det giver dig mulighed for at komme i kontakt med dine egne behov og lyster. Her skal du ikke leve op til det de gør i tegneserien. Her er det din egen fantasi der sætter gang i dig og måske vil det hjælpe dig til at blive mindre forvirret. Jeg vil fortælle dig at det er helt naturligt at føle sig forvirret over sit køn i teenagerårene! Det kan være svært at forlige sig med sine bryster (som du skriver du har svært ved) og at du har tænkt på at det ville være rart at være en dreng. Hele din krop er ved at udvikle sig. Lad den vokse og prøv at være god ved dig selv. Prøv at se hvor din udvikling bringer dig hen. Tænk på at du er i en fase hvor du udvikler dig!

Jeg håber det er lidt svar på dim mail. Hvis der er noget du gerne vil have uddybet, så skriv endelig igen.

De bedste hilsner Mette.