hvad skal jeg

brevkassespørgsmål

hvad skal jeg

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

jeg her lyst sex hvad skal jeg

Svar:

Hej Dreng 12

Når man som dig er 12 år og har lyst til sex, er det et tegn på at du er ved at blive voksen. Dine hormoner er i fuld gang med at forberede din krop og hjerne på dette.

Jeg synes det er en rigtig god idé hvis du allerførst lærer din egen krop at kende. Det betyder at du kan prøve, at røre ved dig selv. Find ud af hvor på kroppen det er dejligt at røre. Prøv at onanere. Mærk hvordan det er at "lege" med og nuller din tissemand. Når du ved hvordan du godt kan lide at røre dig selv, er det lettere den dag finder en kæreste, fordi du kender din krop.

Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers er du velkommen til at skrive igen.

Hilsen Mette