Hvad kan det være?

brevkassespørgsmål

Hvad kan det være?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Jeg er lidt forvirret. Jeg har(medsendt link til billede er slettet) .. Og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er. Og det kom også spontant. Om I kunne ha' nogle idéer? :-) - Anonym :-)

Svar:

Hej med dig

Det er rigtig godt du skriver, hvis du er i tvivl om der er noget galt. Men ud fra billedet syntes jeg det ser, helt normalt ud.

Jeg tror det som du stiller spørgsmål er, hvad det er der er rundt om skede indgangen og som jeg kan se ligner det, de indre skamlæber. Du kan læse lidt om dine skamlæber, på dette link, hvis du er interesseret.

Men da jeg ikke er læge, vil jeg stadig anbefale dig til, at tage til din egen læge, for de kan give dig et svar, som du kan være sikker på er rigtigt.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw