hul 2

brevkassespørgsmål

hul 2

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 7 år 9 måneder siden

Hej. Jeg er en pige på 15 og har en rigtig sød kæreste. Den anden dag var vi sammen på hans værelse. vi ville gerne være intime, men havde ikke lige noget beskyttelse. alligevel blev vi enige om at ligge lidt nøgne sammen uder tæppet for at mærke hinanden. så lå vi i ske og nussede. Jeg havde stor lyst til og mærke ham i mig og jeg ku mærke han var tændt så jeg førte hans penis hen mod hul 2 for jeg jeg turde jo ikke hul 1 når vi ikke havde beskyttelse. Hul 2 er også meget intimt og frækt synes jeg. Det var meget besværligt og gjorde lidt ondt, men til sidst lykkes det. Da han endelig var inde gik det fint og det var en skøn oplevelse. Jeg fik en helt anderledes og meget intens orgasme. Min kæreste kom også, men da han så trak sig ud fulgte der noget med. Jeg blev vildt flov og pinlig og jeg græd og græd. Min kæreste tog det pænt og sagde jeg ikke skulle være ked af det og det da var ret ophidsende med en smule l...., men jeg kan slet ikke komme mig over det og tør næsten ikke være sammen med ham mere. Jeg tør i alt fald ALDRIG få ham i røven mere! Jeg er virkelig ked af at sådan en skøn oplevelse endte så pinligt. Kan jeg gøre noget for og komme ovr det? Hilsen Johanne

Svar:

Kære Johanne,

Jeg syntes det er rigtig modent af dig at du tør skrive ind, og åbne op for dine tanker. Når det er sagt, så er det naturligt at gøre noget når man er tændt, som ikke altid er fuldt planlagt. Analsex kræver lidt erfaring og forberedelse, men heller ikke mere, og det er altid sundt og naturligt at ville prøve noget nyt og eksperimentere. Den uheldige episode som dig og din kæreste oplevede, er noget som næsten alle der prøver analsex, kommer til at opleve.

Som du selv siger, så tog din kæreste det pænt og var meget forstående. Han lyder til at være meget moden og åben omkring emnet, og til at han gerne vil have at du er tilpas når i er sammen. Mit bedste bud er at snakke med ham om det, og fortælle ham hvad du føler og tænker om det. Hvordan du syntes det var rigtigt dejligt og ophidsende, men også at du syntes at det endte på en knap så god måde. Hvis du siger at du syntes det var spændende og dejligt, så ville det ærgeligt at droppe det helt på grund af en enkelt uheldig oplevelse, især når din kæreste virker så forstående og omsorgsfuld. Næste gang kan du så forberede dig ved at have været på toilettet inden og have taget et bad bagefter, hvor du skyller dig i numsen for at sikre du er helt ren.

Jeg kan også anbefale at i bruger glidecreme specielt til analsex, som i kan købe på apoteket, eller over forskellige sex-shops på nettet(orion, sinful, mm). Der er også den mulighed at i varmer op ved at stimulere numsen ved brug af fingrene, måske et sex-legetøj, eller at det er dig som prøver at røre ved din kærestes hul. Der er mange muligheder, og hvis i begge er åbne omkring det og godt kan lide det, så syntes jeg bare i skal eksperimentere og ikke lade jer afskrække.

Jeg håber du har kunnet bruge mit svar, og har fået noget at tænke over. Du er naturligvis velkommen til at skrive ind til brevkassen hvis du har andre spørgsmål, eller gerne vil vide mere.

Med venlig hilsen, Torben

Torbens billede
Torben fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål