Homosexual samleje

brevkassespørgsmål

Homosexual samleje

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 8 år 4 måneder siden

Jeg er en fyr på 18 år, stadig jomfru, vil gerne prøve at sutte pik og få den i røven. Er der noget du kan anbefale mig?

Svar:

Hej Anonym

Jeg er lidt i tvivl om hvad det helt præcis er du spørger om, men jeg tolker det sådan at du gerne vil have et råd til hvor du kan finde en fyr som du kan have sex med. Hvis det er noget andet du mener må du lige skrive igen :)

Men altså...hvis du leder efter en fyr du kan have sex med og afprøve din fantasi om at sutte pik og få den i røven kunne du måske overveje datingsiden boyfriend.dk, som henvender sig til mænd der søger mænd til alt fra kæresteforhold til uforpligtende sex. Du kan læse mere om sitet her

Det kan også være du synes det er lidt usikkert at kaste sig ud at søge efter en partner på sådan en side. Så vil jeg anbefale dig at kontakte LGBT-Ungdom som er ungdomssporet af LGBT.dk som rådgiver unge lesbiske, bøsser, bi- og transseksuelle. Jeg ved de holder forskellige arrangementer som måske kunne være relevante for dig. Det kan også være at de kan give dig nogle gode tips til hvor du kunne finde andre fyre i din by. Du kan læse mere om LGBT-ungdom her

Jeg håber du finder det du søger derude.

Bedste hilsner
Niels-Christian