Homo?

brevkassespørgsmål

Homo?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej, jeg er lige blevet 15 år! :D Jeg har altid være til piger og vil nok altid være det, Jeg vil bare gerne prøve at have sex med en anden dreng, så jeg kan mærke hvordan det er... :/ Nogen råd til hvordan jeg kan gøre, eller måde nogen?

Svar:

Hej med dig

Du er også i en spændene alder, hvor de fleste sex ting vil være meget nyt for dig. Så jeg kan godt forstå du kan lege lidt med tanken om, at gå i seng med en dreng.

Det er faktisk helt normalt, at unge fyrer leger med den tanke og har lyst til og prøve. Men rigtig mange tør ikke, at gå så vidt og få det gennemført. Men jeg syntes det er fedt, du står ved din tanke og stadig vil afprøve det, også selvom du ikke tror du er til drenge.

Kender du måske nogen i din omgangskreds, der er til drenge, eller måske også leger med tanken om, at prøve det. For så kan du jo starte en samtale med den person og fortælle de tanker du går rundt med og få spurgt, om den person kunne tænke, at prøve det med dig. Hvis du ikke kender nogle, du kan eller vil prøve det med, så kan du finde nogle date sider på nettet, hvor man også kan søge sex imellem mænd.

Jeg tror også det vil være en god ting, hvis du sørger for, at finde en dreng som du føler du kan fortælle det hele til. Også så han ved det ikke er sikkert, du kan gennemføre det og hvorfor du måske ikke kan.

Jeg håber mit svar kan hjælpe dig

Med venlig hilsen Paw