hjælp miig ! ?

brevkassespørgsmål

hjælp miig ! ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej ;) jeg har et spørgsmål, som jeg håber i kan svare på .. 1. jeg kan godt lide at onaner, men jeg vil gerne prøve noget NYT. jeg har prøvet med finger & tamponer. er der noget anden jeg kan gøre det med. jeg kar ikke lyst til at købe dildo eller kondomer ? ( men jeg vil bare så gerne have noget op i fissen ) Håber i kan hjælpe miig :) hilsen Mig.

Svar:

 Hej.

Tak for dit spørgsmål.

Det er dejligt at høre at du udforsker dig selv ved at onanere, så du lærer din krop og dens reaktioner at kende. Du vil gerne prøve noget nyt, skriver du, og jeg vil gerne vejlede dig. Men allerførst tror jeg, at det er vigtigt at du er tålmodig og giver dig god tid. Der er så mange ting du kan gøre og du er allerede godt i gang selv!

Når du er i bad, kan du f.eks. prøve at bruse vand på din klitoris. Det kildrer og mange synes det er dejligt. Mærk varmen og den kildrende fornemmelse i din krop.

Sørg for at du ikke bliver forstyrret. Kig på dig selv i et spejl, når du onanerer. Se hvordan din klitoris vokser, bliver våd og hvordan dine kønslæber bliver blodfyldte.

Prøv at lægge dig på din ryg og vip med underlivet imens du onanerer, det giver en dejlig fornemmelse i kroppen.

Dette er blot nogle få ting du kan prøve og du kan læse den her artikel i Lystværelset, den fortæller meget mere -  God fornøjelse.

Med venlig hilsen Mette