Hjælp

brevkassespørgsmål

Hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej jeg hedder kurt jeg elsker min kærste men jeg kan ik få den op og stå hjælp mig!!!!

Svar:

Hej Kurt

Jeg syntes det er godt at hører at du elsker din kæreste, og kan godt forstå hvis du måske er lidt bange, fordi du ikke kan få den op at stå. Det kan være du føler der er noget galt med dig. Man hører nemlig ikke så meget til at andre fyre ikke kan få den op at stå. Det er nok mest fordi at andre ikke har lyst til at fortælle om det, for det sker også for mange andre end dig.

Der kan selvfølelig være forskellige ting der er skyld i det. Det kan være ting som hvis du føler dig stresset. Fordi stress påvirker din hjerne med forskellige tanker, og det er vigtigt at hjernen slapper af og er i nu´et for at kunne få rejsning.
Det kan også være fordi at du måske har præstationsangst over for din kæreste, som du f.eks. kan få hvis du er bange fordi du ikke tror du kan leve op til at give hende orgasme, eller måske er bange for at du komme for tidligt.

Jeg tror det kan hjælpe dig hvis du fortæller hende lidt om hvor svært det kan være at få den op, og at i sammen kan prøve. Måske har du brug for at hun guider dig lidt igennem, hvad hun godt kan lide du gør ved hende, og omvendt.

Noget jeg virkelig også tror kan hjælpe dig, er hvis du smider tanken helt væk om at i skal have sex, men bare ligger sammen og nyder hinanden, helt uden nogle tanker om hvad det skal fører til.
Når man pludselig føler der ikke er den forventning til en, så kan ens krop nemmere slappe af og blive opstemt.

Hvis intet af dette hjælper kan det være noget fysisk galt, og så kan din læge hjælpe dig ved at finde ud af hvad det er. Han kan måske hjælpe dig til at få den op at stå igen.
Men jeg tror alt hvad der skal til for at hjælpe, er at du føler dig tryg og tilpas når i er sammen.

Håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw