Hjælp

brevkassespørgsmål

Hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hejsa Jeg har prøvet at onanere en gang hvor der kom ``Noget ud´´ jeg har så prøvet nogle dage efter men min pik bliver bare øm og jeg får ikke lyst til det mere og den bliver ogs lidt opsvulmet i siderne hvad kan det skyldes?

Svar:

Hejsa 13 årige dreng.

Det "noget" du beskriver, der kommer ud af din tissemand når du onanerer, er sæd. Hvis det kommer sammen med et af pigens æg, kan der komme en baby ud af det.

Det er helt normalt, at tissemanden bliver øm, opsvulmet i siderne og at du ikke har lyst til at onanere. Men bare rolig ømheden og hævelsen fortager sig hurtigt. Du kan eventuelt bruge en stor spytklat på "hovedet" når du onanerer, så smører og glider det bedre.

Husk på, at øvelse gør mester, men pauser er gode.

Hilsen Mette