Hey

brevkassespørgsmål

Hey

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Oprettet 8 år 3 måneder siden

jeg er til fyre men syntes det er svært og jeg kan ikke holde mig til en kærste af gang jeg elsker og lyve og vi andre problemer

Svar:

Hej Anonym

Du skriver at du ikke kan holde dig til én kæreste af gangen og at du elsker at lyve. Jeg forstår dig også sådan at du også har andre problemer, men du skriver ikke mere om hvad det er.

I forhold til det her med kærester så tænker jeg om du måske bare er et sted i dit liv lige nu hvor du ikke har lyst til at binde dig til en enkelt kæreste. Det tænker jeg ikke der er noget forkert i. Der er ikke noget unaturligt i at have lyst til at eksperimentere med mange forskellige partnere. Men du skal selvfølgelig overveje om de fyre du så er sammen med har den samme forventning som du har. Det er klart at det vil give en masse problemer hvis de fyre du er sammen med tror at I skal være kærester og kun være sammen med hinanden, hvis du samtidig også har lyst til at være sammen med andre.

Så måske skal du bare acceptere at du ikke skal have en fast kæreste lige nu, men i stedet for mange forskellige partnere. Og så være ærlig omkring det overfor de fyre du er sammen med?

Jeg vil gerne kunne hjælpe mere, men jeg er ganske enkelt i tvivl om hvad det er for nogle problemer du har. Men du er velkommen til at skrive igen med lidt flere oplysninger. Så sidder jeg eller en anden rådgiver klar til at svare.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål