har det svært med min krop-

brevkassespørgsmål

har det svært med min krop-

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år

hej brevkasse, da jeg var 12 år blev jeg udsat for et sexuelt overgreb. siden har jeg haft det rigtig svært med min krop. men jeg har et par spørgsmål. -jeg kan ikke onanere uden at få det dårligt, jeg stopper tit efter bare 20 sek. fordi jeg kan ikke lide det. jeg kunne godt tænke mig, at kunne nyde det i stedet... kan jeg gøre noget ved det? jeg får tit udløsning om natten, og jeg kan ikke lide det, jeg får det dårligt og synes det er ulækkert. - hvornår stopper det? og kan jeg gøre noget så det ikke sker?

Svar:

Hej med dig

Jeg syns det er godt du skriver ind, for onani og udløsning skal være noget rart noget, både om dagen og om natten. Og derfor synes jeg det er stærkt, at du gerne vil gøre noget ved det.

Jeg tror du har ret i at der kan være en sammenhæng mellem det seksuelle overgreb du oplevede som 12 årig og så den oplevelse du har med din krop. Derfor har jeg valgt at sende dit spørgsmål  over i brevkasen "Når det gør ondt inderst inde", fordi her sider der voksne der ve rigtig meget om hvordan vi kan reagerer, når vi er blevet udsat for noget voldsomt som du er.

Du kan finde deres svar inden for maks 10 dage..bare kig efter din overskrift.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus