Gokkesok

brevkassespørgsmål

Gokkesok

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 6 år 9 måneder siden

Hvad er en gokkesok helt præcist, og kan man bare bruge en normal sok?

Svar:

Hej med dig

En gokkesok er en sok som man bruger til at komme i når man onanerer. Nogle putter sokken på pikken når de begynder at onanere, og onanerer ligesom med sokken ud over pikken hele tiden. Andre onanerer uden sok, og så stikker de pikken ned i sokken når de er ved at komme.

Formålet er at man kommer ned i sokken, så sæden ikke sprøjter alle mulige steder hen. Hvis man vil bruge en sok, kan man sagtens bruge en helt almindelig sok. Jeg tror faktisk ikke der findes en særlig sok, udviklet til onani, så de fleste bruger nok bare en helt almindelig sok :)

Mange onanerer uden at bruge en sok. Måske fordi de onanerer mens de er i bruseren, på toilet, eller også kommer de bare på maven eller lignende og så tører det af. Det kan man jo gøre som man har lyst til. Nu du ved lidt mere, kan du måske finde ud af om en gokkesok er noget for dig :)

God fornøjelse
Elisa

Elisas billede
Elisa fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål