glad igen

brevkassespørgsmål

glad igen

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej. Jeg skrev ind d. 16. april og underskrev mig Den Triste fordi jeg var ked af at jeg ikke ku føle lyst. Mette skrev at jeg garanteret var hel normal og det gjorde mig lidt glad igen. Men jeg ku stadig ikke få noget til at ske og så lånte jeg en bog på bibloteket og der stod at piger eller kvinder godt kan være...jeg tror det var frigide. Det betød vist at man ikke kan føle nået. Så blev jeg ked af det igen for jeg var sikker på jeg var det der frigid-noget. En dag sad jeg og tudede lidt hos min gode veninde og fortalte om mit problem igen igen. Men nu gad min veninde bare ikke og høre på det mere. Hun beordrede mig til at ta alt tøjet af, mens hun hentede et spejl. Mette havde jo skrevet at jeg godt kunne la min veninde hjælpe hvis jeg følte for det. Jeg lagde et håndklæde over, men det tog hun af mig igen. Så fik hun mig til at sprede benene og satte spejlet ned og så fortalte hun mig hvordan jeg er skruet sammen. Skede, numsehul, ydre skamlæber, indre skamlæber og klitoris osv. Jeg har aldrig set mig selv dernede. Så tog hun spejlet væk og kærtegnede mine bryster og brystvorter. Der kunne man starte, sagde hun. Så kærtegnede hun mine inderlår og andre steder der var gode. Så spyttede hun på fingrene og krogede fingeren og stak den ind. Hun arbejdede et stykke tid, men jeg mærkede stadig ikke noget. Hun sagde jeg godt nok var et vanskeligt tilfælle. Hun flyttede fingren lidt nogen gange og endelig begyndte jeg at mærke noget. Jeg sagde til hende at nu var det dejligt. Så arbejdede hun videre og kom også længere ind, og pludselig efter lang tid fik jeg det rigtig dejligt. Bagefter tørrede hun mig med håndklædet - det skal man huske at gøre sagde hun, for man bliver våd af at gøre det. Jeg var rigtig glad. Min veninden er bare alletiders veninde. Det er bare en god veninde der gidersidde og rode en anden pige i skeden for at hjælpe hende. Men også tak til jer for svar. Jeg synes selv stadig det er lidt svært at gøre selv, men nu har jo set at jeg kan føle noget, så nu er jeg glad igen. Den før så triste.

Svar:

Kære pige 13 år.

Tak fordi du skriver tilbage og jeg er glad for at du er ved at finde ud at at få lyst og at du er ved at finde ud af, at onani kan være dejligt. Når man kigger i et spejl kan man se hvordan man er skruet sammen, og det er vigtigt for at vide hvad der sker med en´. Jeg tror på at du nok skal lære at onanere og at du kommer til at have lyst og gøre det dejligt for dig selv.

Husk på at øvelse gør mester og du er jo først lige ved at prøve!

De bedste hilsner Mette