Fod fetisch

brevkassespørgsmål

Fod fetisch

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej

Jeg ville bare gerne spørge hvordan nogle gode fødder ser ud? En af miné venner indrømmede han tændte på fødder. Synes det er helt fint han gør det, men begyndte bare at undrer mig over hvordan nogle gode fødder så ud. Jeg skypede med ham her i går, da han spurgte om jeg kunne bide mig selv i tåen. Det havde jeg ikke lyst til, det svarer jo til at have camsex hvis han synes det er enmort frækt.. Men han blev sur over jeg ikke gad.. Er fødder også en "ting" man ikke skal vise frem hvis det tænder nogen? Man kunne jo ligeså godt gå nøgen rundt så. Hvor mange % af mænd/drenge tænder på fødder?

Kh den fortvilede pige

Svar:

Hej med dig..

Hvor er du sej.. jeg er fuldstændig enig med dig, at du ikke skulle bide dig selv i tæerne, når det nu er noget der tænder din ven. Så ja, det ville være det samme som cam-sex. Stærkt du sagde fra og ærgeligt at han ikke respektere dig her, det synes jeg ikke han kan være bekendt.

Og så til det med fødder.. jeg aner simpelthen ikke hvor mange drenge/mænd der tænder på fødder på den måde, men jeg tror ikke det er ret mange. Der er helt sikkert nogle og jeg synes, ligesom dig, også at det er helt okay. Heldigvis er vi forskellige og hvis man spurgte alle mennesker, ville der komme mange sjove ting frem.

Jeg tror fødder betyder meget for mange, men måske mere noget med at det er en del af helheden. Man kan for eksempel synes at det er nogle flotte fødder og at de passer godt til de ben, at ens kæreste har nogle søde tæer og det er måske mere fordi man elsker sin kæreste.:) Jeg er i hvert fald ret sikker på, at der ikke er noget der hedder "Det er en flot fod", fordi det vil der være lige så mange forskellige holdninger om, som der er mennesker. Så det er meget individuelt.

Jeg synes ikke fødder er noget du ikke skal vise frem og det er vist den holdning de fleste har. Og det er jo meget godt her om sommeren. Så husk, at det er meget få der tænder på den måde på fødder og så ville jeg ikke tænke så meget mere over det, men bare tage skoene af og nyd sommeren.

Og lige til slut.. hvis din ven vil se dine fødder igen, så synes jeg du skal have en snak med ham om, at han skal have respekt for dig. Du kan egentlig bare sige det du har skrevet til mig, for det siger det super skarpt.:)

God weekend

Venlig hilsen

Erroll

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål