Fetish

brevkassespørgsmål

Fetish

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 10 år 3 uger siden

Yo!
Jeg har en fetish for fødder.
Rene, pæne, små kvinde fødder.
Jeg har haft det så lang tid jeg kan huske tilbage, jeg begyndte at onanere som 5 årig og tænkte allerede på fødder dengang. Jeg er ekstremt flov over det, og jeg hader at skulle fortælle det til de piger jeg er sammen med. Tit får jeg det ikke sagt, og så kan jeg jo ikke rigtig give deres fødder "opmærksomhed" under samlege - og bliver derfor ikke 100% tilfredsstillet. Der er meget få der kender til min fetish - faktisk kun eks-kærester, og jeg kunne godt tænke mig at være lidt mere loose omkring det.

Hvad er chancen for en pige med en fod fetish?
Kan jeg godt bare kysse en piges fødder under sex uden at have fortalt hende om det først?
Er jeg normal? - jeg kender nemlig INGEN andre der har det.
Og er footjobs uhygiejniske?

Håber ikke det er for mærkeligt et emne ;)
Peace & Love

Svar:

Hej med dig

Det er overhovedet ikke et mærkeligt emne, så du skal endelig ikke være flov over det. Det er bare skønt at høre, at du ved, hvad du godt kan lide. Mange ved ikke, hvad der tænder dem, så det er bare sejt, at du ved, hvad du godt kan lide, og at du har været bevidst om det i mange år. Derfor er det også en skam, at du ikke tør stå ved det, da det helt sikkert vil give dig en større tilfredsstillelse, hvis du turde være åben omkring det. Du må derfor tænke på, at det er meget forskelligt, hvad folk tænder på, så du er overhovedet ikke unormal, fordi du tænder på fødder. Så jeg vil mene, at du sagtens kan stå ved det. Jeg ved godt, fødder ofte er noget, der sammenlignes med noget uhygiejnisk. Men som du selv skriver, kan du godt lide rene fødder, og så er fødder jo i bund og grund bare en kropsdel, som er ligeså normal som vores hænder, bagdel og mave. Så jeg kan ikke forestille mig, at der er nogle, der vil synes, du er vildt mærkelig, fordi du tænder på fødder. Igen kan jeg kun sige, at det er vidt forskelligt, hvad folk tænder på.

Du spørger om, hvad chancen er for, at du finder en pige med en fodfetish. Jeg ved ikke præcist, hvor stor den er, men jeg tror, der er mange piger, der godt kan lide at blive stimuleret på fødderne. Fødderne er nemlig, sammen med blandt andet munden og ørerne, en af kroppens erogene zoner, altså et af de steder på kroppen, som i særlig grad er seksuelt følsomme og påvirkelige. Derfor tror jeg, der er mange, der godt vil kunne lide at blive nusset på fødderne. Men måske ved de det ikke, da fødderne ofte ikke er det sted på kroppen, der får mest opmærksomhed i seksuel sammenhæng. Så jeg vil mene, at du sagtens kan kysse en piges fødder under sex uden at have fortalt hende om det først. Jeg kan dog ikke love dig, at pigen ikke vil afvise det, men sådan er det jo også med så meget andet. Det kan jo også sagtens være, at en pige afviser, at du rører hende på brysterne under sex. Så her må du bare prøve dig frem.

Til sidst spørger du, om footjobs er uhygiejniske. Jeg tror umiddelbart ikke, at footjobs er meget mere uhygiejniske end for eksempel handjobs. Men på både hænder og fødder er der jo nogle bakterier, som godt kan være skadelige, så generelt handler det bare om at have en god hygiejne. Så det er altid en god ide at vaske sig efter alle former for seksuel kontakt, så man undgår infektioner og andet i den stil.

Jeg håber, du kan bruge mine svar. Og så jeg håber, at du for fremtiden kan begynde at være mere åben omkring, hvad du tænder på. Hermed ikke ment, at du skal gå og fortælle det til alle, men derimod at du kan stå ved det og snakke åbent omkring det med dine partnere. For hvis du snakker åbent om, hvad du godt kan lide, gør de forhåbentligt det samme. Og så kan man jo håbe på, at det vil resultere i, at I begge bliver bedre tilfredsstillede.

Med venlig hilsen Ditte