får det dårligt... :(

brevkassespørgsmål

får det dårligt... :(

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej dejlige cyberhus:D i forstår virkelig at hjælpe med alt mellem himmel og jord og der har endnu ikke været et sprøgsmål som i ikke har besvaret med et godt svar:) nu til mit spørgsmål/problem: da jeg var mindre (omkring 9-10 års alderen) havde jeg det meget dårligt med nogen drenge... fik det virkelig utilpas, følte jeg blev skubbet hen i et hjørne, følte mig indelukket, skulle kaste op, fik hovedpine og min mave kneb sig helt sammen - det var så forfærdeligt! men det var ikke alle drenge og ikke det var ikke nødvendigvis drenge jeg kendte, så ja det er meget underligt:/ det kunne være en random dreng jeg mødte på gaden, en jeg aldrig havde snakket med som jeg mødte til en fest, en som sad ved samme bord som mig til en fødselsdag - alt! det kunne selv være drenge på film. men da jeg blev omkring 11 år forsvandt det og det var fantastisk:D så her i de sidste par år er jeg blevet meget... "drengeglad" :) jeg har fundet ud af at drenge simpelthen er fantastiske på alle mulige måder! men nu er det begyndt at komme tilbage... og det er virkelig svært for mig:/ der er bare nogen drenge som min hjerne siger "ham der han er virkelig sød! ham skulle du tage og snakke med:)" og andre som den siger "Ham der ovre skal du holde dig langt væk fra! stik af, han vil dig intet godt den fyr!:(" og så skal jeg bare kaste op (jeg får overdrevet kvalme) og min mave kan slet ikke noget andet end at sige "forvsind fra ham!" hvad skal jeg dog gøre:( -knuzz Drengeelskeren

Svar:

Hej med dig..

Tak for dine roser og hvor er det dejligt at høre, at du kan bruge de svar du får på dine spørgsmål.

Lige med det her spørgsmål, bliver jeg nød til at sende dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi den her brevkasse handler mere præcist om sex. Og dit spørgsmål handler mere om de følelser der vækkes inden i dig, når det handler om drenge og derfor tror jeg du får et bedre svar der.

Bare kig efter din overskrift der, inden for 1-2 dage.:)

Venlig hilsen

Niels Christian - Cyberhus