Et lille spørgsmål!

brevkassespørgsmål

Et lille spørgsmål!

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hvad er præsperm? Har læst det er par steder herinde, og aner ikke hvad det er. Jeg kan jo ikke definére det bedre..?:). Undskyld det dumme spørgsmål og fordi det er så kort. Hilsen Shutter Shades.

Svar:

Hej Shutter Shades.

Dumme spørgsmål findes ikke! Jeg synes at det er rigtig godt at du spørger, for det er gennem nysgerrighed du kan lærer en masse.

Præsperm kommer ud af tissemanden når man har lyst til at dyrke sex. Man kan opleve at præspermen drypper ud af tissemanden. Det fungerer som glidemiddel og indeholder som regel også lidt sædceller. Præ- betyder før, så præ-sperm er sperm der komme ud af tissemanden lige før en udløsning.

Mette