et liie spøremål

brevkassespørgsmål

et liie spøremål

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 3 uger siden

hej med sjer ja jeg tenger på kan man bliver gravid vis man gire et blowjobet og kunne det?

Svar:

Hej du,

Jeg kan svare helt kort på dit spørgsmål: Det er 100% umuligt at blive gravid af at give et blowjob. Hvis du tænker på, at du ved at sluge sæden kan blive gravid af det, fordi det så ender i maven, hvor barnet jo ligger, kan jeg aflive denne tanke helt. Samleje er den eneste måde du kan blive gravid på, da sæden skal op i skeden og derfra befrugte ægget.

Håber det var rart at få en afklaring.

Venligst
Lærke.