Er det bare mig?

brevkassespørgsmål

Er det bare mig?

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

**Til Lærke**

hej Lærke. Du har førhen hjulpet mig og jeg synes du er helt vildt god! Tak for altid omhyggelige og hjælpsommr svar!(-:

Jeg vil spørge dig om noget! min kæreste gennem to år "påstår" hun helt vildt godt kan lide at sutte min pik. Jeg elsker blowjobs, det er det bedste jeg ved, så jeg tror lidt at hun bare gør det for at gøre mig glad og ikke af egen lyst. Jeg har en gennemsnitlig stor pik så det ikke det der er problemet for hende TROR JEG. hvis hun gør det kun for at gøre mig glad og for at tænde mig uden selv at kunne lide det, hvad skal jeg så gøre? Jeg elsker hende, men jeg kan, desværre, ikke leve uden blowjobs /: Det lyder sikkert manchuvanistisk men hold k*ft hvor er det bare livet at ligge der og få suttet pik :i

håber du kan hjælpe mig - det plejer du!;-)

kram fra en meget tilfreds cyberhus bruger!!

Svar:

Hej med dig

Hvor er det bare skønt at høre at du er så glad for Lærke's svar. Vi bliver altid glade når vi får ros og hører at en ung kan bruge vores svar til noget. Det er jo netop derfor vi er her :-) Desværre er det sådan at vi hele tiden er forskellige rådgivere på arbejde her i Cyberhus og at vi derfor ikke kan få en særlig rådgiver til at svare. Jeg håber dog at du kan blive lige så tilfreds med mit svar til dig.

Som jeg læser dit spørgsmål er du lidt i tvivl om din kæreste kan lide at give dig blowjob og at det gør dig lidt bekymret, da det betyder meget for dig. Du skriver mest om at du rigtig godt kan lide det, men ikke så meget om hvad din kæreste siger til det. Du skriver at hun påstår at hun kan lide det, men er der noget der får dig til at tvivle på det? Virker hun som om at hun ikke kan lide det? Har du nævnt for hende at det betyder meget for dig og hørt om hun kan lide at give dig blowjob? Jeg tænker nemlig at det ikke er noget hun skal gøre og at når hun nu gør det alligevel, så kan det være at hun selv har lyst til det. Jeg tror der er lige så mange piger der kan lide at give blowjobs, som der er drenge der kan lide at modtage dem. Det behøver altså ikke at være en pligt-ting og at hun kun gør det for at gøre dig tilfreds, måske tænder hun selv på det.

Når man har sex med et andet menneske er det vigtigt at man kan snakke om hvad man kan lide, hvad der er vigtigt for en og hvad man ikke kan lide. Hvis I ikke har haft sådan en snak, kan det være at I skal have den nu. På den måde finder din kæreste ud af hvad der tænder dig og du finder også ud af hvordan du kan tænde hende, så I begge får en god oplevelse når I har sex.

Jeg håber I finder ud af det,

Venlig hilsen Marianne