Brevkasse

P-piller

Hej. Jeg var til læge for ca. 1 uge siden, ang. ureggelmessig menstruation. Jeg har så snakket med p-piller om min mor, jeg har bare det, jeg har aldrig været vild med, jeg skulle på dem en dag. Jeg har hørt om en masse bivirkninger. Men hver gang min mor spørg hvad jeg er bekymret for, og jeg...

Eva fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Forhud

Hey Cyberhus Jeg har lagt mærke til at min forhud på en måde løsner sig fra mit pikhoved, det er som om jeg kan trække det langt tilbage altså længere tilbage end hvor hovedet slutter. Bunden af pikhovedt er også en smugle lilla. Ved ikke om dette er normalt. Mvh Anonym

Sofie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Sex og ægløsning

Hej Jeg står i et dilemma Jeg har haft ubeskyttet sex. Da jeg er på en app hvor jeg skriver min menstruation ind i, kan jeg se at den siger jeg har ægløsning idag. Hvis jeg tar en fortrydelsespille er jeg så sikker på jeg ik er gravid

Stina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål