"Bollevenner"

brevkassespørgsmål

"Bollevenner"

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej. Jeg er lidt i et dilemma med en fyr. Vi er begge to lidt lune på hinanden og har kysset, ligget i ske og nusset. Det eneste er bare at ingen af os ønsker et forhold. Han fordi han lige er kommet ud af et forhold og jeg fordi jeg har noget rod med en anden. Altså føler vi os ikke klare på et forhold. Men vi snakkede lidt om hvad vi havde gang i og er nu endt op som hygge/bollevenner, efter at jeg gav ham et blowjob. Er det en dårlig idé at være bollevenner? Jeg har lidt usikre følelser i maven om det.

Svar:

Normal.dotm
Aalborg
12.0

false

18 pt

false

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Hej med dig,

Jeg kan godt se, at du står lidt i et dilemma, nu hvor du siger, at du egentlig har noget med en anden, men samtidig gerne vil hygge lidt med denne nye fyr.

Først og fremmest, så lægger jeg mærke til det sidste du skriver; at du har en usikker følelse i maven omkring det. Du skal huske, at det aldrig er en god idé at gøre noget, man ikke er 100 % klar til, når det handler om sex. Du skal ikke føle dig presset til noget, og hvis du ikke er sikker, så synes jeg, at du skal se tiden lidt an, og se om dine følelser ændrer sig.

Det kan være rigtig rart at have en at kysse og nusse med, men det er også et stort skridt at gå til at have sex. Det er derfor noget du skal overveje, inden du beslutter dig for det. Man behøver nødvendigvis ikke have et forhold for at kunne hygge sig, som i har lyst til med at ligge i ske, kysse, nusse og have sex på et tidspunkt, men det skal stadig være noget, man har 100 % lyst til. Det kan jo være, at den ene pludselig får nogle flere følelser efter et stykke tid, og måske gør den anden ikke?

Jeg tænker også, om det måske er en god idé for jer begge at få afsluttet de følelser i har omkring andre personer først. Du nævner, at han lige er kommet ud af et forhold, og du selv lidt har noget med en anden. Du kan måske tænke over, hvorfor i ikke er klare til at have et forhold, selvom i er lidt lune på hinanden – og så overveje, om i så er klare til at have sex?

Jeg håber, at mit svar kunne hjælpe dig lidt på vej,

Med Venlig Hilsen

Anne