Blowjob og handjob

brevkassespørgsmål

Blowjob og handjob

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej, jeg har givet min kæreste både blowjob og handjob rigtig mange gange, og han nyder det, og kommer hver gang, så det er jo super. Men tænkte om jeg ik kunne lave det lidt mere spændende. Jeg har givet blowjobs hvor jeg har haft både noget varmt(lunkent te) og noget koldt(en isterning) i munden, og det er jo super sjovt, så har jeg gjort det så jeg har taget "hovedet" i munden og brugt hænderne til at røre på resten, så har jeg givet ham et blowjob og kildet ham på kuglerne, og nusset rundt omkring. Det hele er fint, men ville gerne have ideer til nogle andre og sjovere ting?:) Handjobs kan jo kun gøres på den ene måde, men så har vi prøvet med at give ham et handjob og lige inden han kom, så stoppet og kørt den ret langt ud, hvilket faktisk endte ret godt for ham. Så har vi gjort det nogle anderledes steder, som i en bil imens vi har ventet på nogle, ude i haven om sommeren, i badet, ja... :) Men mangler lidt inspiration, for han elsker når jeg finder på noget anderledes og sjovt:)

Svar:

Hej med dig

Jeg kan se at du er 14 år og derfor vil jeg gerne starte med at nævne, at sex før man fylder 15 år ikke er lovligt. Mange tænker at sex kun er selve samlejet, men det er faktisk også handjob og blowjob. Man kan godt være uenig eller have svært ved at forstå den slags love, men den er lavet for at beskytte unge mennesker mod at blive udnyttet eller gå over deres grænser seksuelt. Det betyder også at jeg ikke rigtigt kan give dig en masse eksempler og gode råd, men da I allerede er godt i gang og det kan være svært at skrue tiden tilbage, vil jeg komme med et par overordnede tanker, du måske kan bruge.

Det lyder nemlig til at dig og din kæreste har det rigtig godt sammen og at I er gode til at snakke om hvordan I har det, hvad I har lyst til og hvor jeres grænser går. Det er vigtigt når man udforsker hinanden seksuelt. Samtidig kan jeg også høre at du er meget fantasifuld selv og har fundet på mange ting allerede. Det synes jeg bestemt bare at I skal fortsætte med. Prøv dig frem, gør lidt forskelligt fra gang til gang og snak med ham om hvad han synes om det du afprøver.

Du kan prøve at bruge forskellige ting af, fx bløde, sensuelle ting - for eksemepel silketørklæder eller perlekæder, som du kan stryge op og ned af ham. Du kan massere med olier og så findes der også forskellige teknikker, du kan lære dig selv - der findes rigtig mange sextips på nettet om den slags. Det er kun din og jeres fantasi der sætter grænser.

God jul og god fornøjelse,

Venlig hilsen Marianne