Blodigt slim

brevkassespørgsmål

Blodigt slim

brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år

Det er nu 49 dage siden jeg havede min menss sidst.. Har så vidt muligt prøvet at ramme min æggeløsning med min kæreste men de nu 4 test jeg har taget har været negative. Jeg har dog haft blodigt silm første gang meget lidt i 2 dage før min menss sku starte og igen 1 gang på den dag det sku have været startet.. Er blodigt slim os menss så jeg faktisk har haft det.. ?

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå, at du er i tvivl om hvad der foregår.
Nu er der gået nogle dage siden du stilte dit spørgsmål, så ved ikke hvad der er sket i mellemtiden. Men jeg vil anbefale dig, at gå til lægen, han/hun kan tjekke, om du eventuelt skulle være gravid eller om der er andre årsager til, at der er uregelmæssigheder i din menstruation.

I forhold til det blodige slim, så ved jeg ikke om det er menstruation, det er svært at bedømme over nettet, så vil igen anbefale, at du går til lægen for at få tjekket hvad det kan være.

Held og lykke med de hele.

Hilsen Lisa.