bh'er igen

brevkassespørgsmål

bh'er igen

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej sine tak for det gode svar jeg fik sidste gang jeg skrev. Men jeg er stadi lidt i trivl om hvordan man så finder ud af hvilken skål størrelse man så skal have? ps. tak for det gode svar på forhånd. Hilsen Z

Svar:

Hej igen Z

Skålstørrelse afhænger af hvor store brysterne er. Det bedste man kan gøre for at finde ud af det, er tage ned i en undertøjsforretningen og få det målt. Så får man den størrelse der passer.

Jeg ved desværre ikke hvordan man præcist måler en skålstørrelse, så hvis du gerne vil vide det, synes jeg du skal tage ned i en undertøjsforretning og spørge.

Venlig hilsen Sine