Barbering

brevkassespørgsmål

Barbering

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej. Jeg er en dreng der så småt er blevet 15 år, og har jo så fået kønshår. Hvordan faen fjerner man dem uden der gør ondt eller noget ? Og hår under armene

Svar:

Hej med dig.

Det er helt normalt at du er begyndt at få kønsbehåring. Lige nu er det meget moderne at barbere noget af sin kønsbehåring af og du kan selv bestemme hvor meget eller hvor lidt du har lyst til, bare du har det godt med det.

Du starter med skumme hårene ind med barbergel eller creme. Brug rigeligt med vand. Brug en barberskraber. Skrab med hårene og til sidst skum på igen og skrab mod hårene. Skyl efter med koldt vand, som trækker porerne sammen og lukker uden. Brug en god barberskraber, så du ikke skærer dig! Den er lidt dyrer end engangsskraberen, men også så meget bedre!

Med venlig hilsen

Mette Mach