av!

brevkassespørgsmål

av!

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år

hej, jeg har været seksuel aktiv i ret mange år efterhånden og har aldrig prøvet det før at have et problem under sex jeg er 19 år gammel og min nye flirt er 35, problemet er at han er rigtig glad for at blive redet og jeg kan ogs godt li at gøre det, især siddende ret op, problemet er at det gør rigtig ondt når han støder helt i bund og det bliver hurtigt for smertefuldt, er det noget jeg kan gøre for at det ikke kan gøre så ondt? samtidig får jeg meget hurtigt ondt i knæene da jeg har en knæskade, hvordan undgår jeg at blive for træt for hurtigt`? jeg har aldrig været god til at lade folk ornanere på mig/slikke mig, hvordan slipper jeg kontrollen og lader mig selv tillade at få en ordenlig orgasme under sex for jeg er ret generet af at jeg ikke kan slappe af? kh kira

Svar:

Normal

false

DA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Hej Kira

Du lyder til at have seksuel erfaring, og du siger, at du aldrig før har oplevet problemer med sex, hvilket jo er rigtig godt. Specielt fordi din flirt er en del ældre end dig, så det er vigtigt, at du kender dine grænser fra tidligere erfaringer og tør stå ved dem.

Det er dejligt at høre, at i har en stilling, som i begge nyder rigtig meget, og jeg kan godt forstå, at det er generende, når den stilling så gør ondt. Først og fremmest er det selvfølgelig vigtigt, at du er ordentligt tændt, så du er våd nok. Når du rider ham, så kommer hans penis længere op i dig, end den gør ved andre stillinger, f.eks. missionærstillingen, og derfor kan det godt gøre ondt. Hvis du fortæller din flirt, at stillingen er smertefuld for dig, når han støder helt i bund og måske foreslår, at du styrer rytmen og han bare ligger stille, så kan du ride mere forsigtigt, når det gør ondt. Fordelen ved stillingen er netop, at det er dig, der styrer tempoet og rytmen, og på den måde kan du også lade være med at gå helt ned, så hans penis ikke kommer så langt op i dig, at det bliver smertefuldt.

Du nævner også, at du får ondt i knæene, hvilket mange oplever indimellem, da stillingen ikke er så komfortabel i længere tid. Hvis det er fordi underlaget er for hårdt, kan i prøve at lægge puder ned under, hvor dine knæ er. Du kan også prøve at ride ham, imens han sidder på en stol i stedet. Så er du fri for at bøje benene lige så meget og fri for at støtte på knæene. Hvis det bliver ved med at være smertefuldt for dig lige meget hvad i prøver, så synes jeg, at i skal prøve at eksperimentere med nogle andre stillinger, som måske viser sig at være ligeså gode og frække for jer begge. Det skal jo ikke gøre ondt på dig, når du har sex.

Til sidst nævner du, at du har svært ved at lade nogen slikke dig eller onanere på dig, fordi du ikke kan slappe ordentligt af. Som du også selv nævner, så handler det om at slippe kontrollen, hvilket for mange andre også kan være rigtig svært. Der er nok ikke en egentlig ”opskrift” på, hvordan man giver sig 100% hen, men det er vigtigt, at du er tilfreds med dig selv og kender din krop. Hvis du er vant til at kunne få orgasme ved at onanere, når du er alene, kan du også prøve at guide din flirt i, hvad du gerne vil have, han skal gøre. Hvis han ved, at du er lidt usikker omkring det, så kan i jo starte stille og roligt ud. Du kan måske foreslå ham, om han vil starte med en almindelig massage, så du bliver afslappet, og så ellers prøve at lægge alle andre tanker til side.

Jeg håber, at du kunne bruge svarene.
Mvh Anne