Oprettet 11 år 1 måned siden

Hej brevkasse jeg har problemer med at trække forhuden tilbage når min penis er stiv. Hvad skal jeg gøre??

Svar:

Hej med dig.

Du skriver, at du har problemer med at trække din forhud tilbage når din penis er stiv. Jeg tænker, at du i en periode på nogle uger kan prøve, at starte med at trække forhuden tilbage imens den er slap og gradvist bliver stiv. Forhuden kan med tiden give sig i omfang, så du vil blive i stand til at trække den tilbage.
Hvis det ikke lykkes, er det en god ide, at du kontakter din læge, og fortæller om dit problem. Husk på at lægen er vant til at tage sig af dreng som har problemer lignende dit. Måske har du det der hedder forhudsforsnævring. Lægen kan under lokal bedøvelse lave et lille snit i forhuden, så det bliver muligt for dig at trække forhuden tilbage.

Mange hilsner Mette.