analsex

brevkassespørgsmål

analsex

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Jeg vil rigtig gerne have analsex med min kæreste men hvordan gør vi det så det ikke gør så ondt? Jeg kan godt li når han gir mig en finger der og vi bruger glidecreme, men når han prøver med sin pik gør det bare rigtig ondt synes jeg. Jeg slapper af og det tænder mig rigtig meget. Men hvordan gør vi det bedst så det ik gør så ondt?

Svar:

Hej pige, 16 år.

Jeg er lidt usikker på hvordan jeg skal starte det her, så jeg håber det hele ender med at give mening.

Analsex kan være rigtigt dejligt hvis begge parter har lyst og tænder på det, men det kræver også at man går forsigtigt til værks.

Mit foreslag vil være at I starter som I har prøvet med en finger og glidecreme, og så måske udvider til to fingre. Når I så prøver at føre ham op i dig, er det bedst at du fører ham, så kan du stoppe hvis det begynder at gøre ondt. I skal huske glidecreme, og gerne massere af det. Husk at han skal være noget forsigtig og følge dit tempo igennem hele forløbet.

Så er der lige nogle advarsler jeg føler jeg er nødt til at komme med. For det første så husk kondom. Og hvis han ikke kommer mens I har analsex, men vil skifte til oral eller normal penetration, så er det af med det kondom han har på, og på med et nyt. Til sidst, så er I nok nødt til ikke at være så forskrækkede, hvis der kommer lidt afførring på pikken eller på hans fingre. Hvilket også betyder at han skal vaske hænder inden han giver dig finger igen (eller spiser).

Jeg håber det kunne bruges, og held og lykke med projektet.

Med Venlig Hilsen

-Sune