Agurk i anus

brevkassespørgsmål

Agurk i anus

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 8 år 6 måneder siden

Hej cyberhus jeg er er en glad pige på 14, jeg er begyndt onanere dagligt, jeg har ca. onaneret i 3 år. Her den anden dag, hvor jeg skulle til at i bad blev jeg så liderlig og ville prøve anal. Så jeg stoppede en agurk op i numse (selvfølgelig med kondom) den bækkede, og nu sidder halvdelen oppe i min tarm. hvad skal jeg gøre, jeg er forvirret. har prøvet at skide den ud!!! please svar hurtigt!!!

hilsen anonym

Svar:

Hej anonym.

Det lyder rigtig ubehageligt, at agurken knækkede mens du onanerede. Jeg kan godt forstå, at du gik i panik og ikke vidste, hvad du skulle gøre.

Jeg kan godt forstå, at det kan være spændende at prøve at eksperimentere med forskellige ting, men desværre kan der også være risici ved at bruge ting, som ikke er egnet til at onanere med. Hvis agurken ikke er kommet ud endnu af sig selv, så synes jeg at du skal kontakte din læge hurtigst muligt, så han eller hun kan hjælpe dig med at få den ud. Jeg kan godt forstå, at det kan være lidt pinligt at fortælle, men det vigtigste er at den kommer ud, så der ikke sker yderligere skade. Du er heller ikke den første, der er kommet galt afsted med at onanere, så der er nok en god chance for, at din læge kender til andre tilfælde også.

Selvom du lød til at passe på ved at bruge kondom på agurken, så vil jeg anbefale dig kun at bruge ting, der er egnet til at onanere med fremover. Hvis du har brug for lidt inspiration til, hvordan du ellers kan onanere, så kan jeg anbefale dig at kigge lidt på den her artikel.

Jeg håber at du kan bruge mit svar.

Mange hilsner
Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål