ældre mænd

brevkassespørgsmål

ældre mænd

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 8 år 6 måneder siden

hej.

jeg har et stort problem. jeg kan rigtig godt lide ældre mænd, men mine veninder synes det er rigtig ulækkert, men er bare så liderlig.

kan kun lide ældre mænd. har bollet med en før, men det blev ikke til noget. Håber i vil give mig et tip til hvordan jeg kan få lyst til yngre fyre.

Svar:

Hej med dig.

Først og fremmest vil jeg sige, at det er meget forskelligt, hvad man tænder på. Der er nogen, der bedre kan lide ældre mænd og andre yngre mænd. Jeg kan godt forstå, hvis det kan være frusterende for dig, at dine veninder ikke forstår dig, og at det er et problem for dig, at du kun kan lide ældre mænd.

Det kan være svært at vide, hvad der kan give dig lyst til yngre fyre. Det kan være, at der er nogle generelle træk ved ældre mænd som tiltaler dig mere end yngre fyre eller at du har haft nogle dårlige erfaringer med yngre fyre, og derfor finder ældre mænd mere tiltalende. Jeg tænker, at hvis du er interesseret i at få mere lyst til yngre fyre, så kan det være en idé ikke at afskrive dem på forhånd, og fokusere på de mangler de har i forhold til ældre mænd. På den måde kan det være, at du får øje på nogle kvaliteter ved de yngre fyre som du ikke har set før. Det kan også være at det handler om, at du skal møde den rette person. Ofte er den kemi man har med en anden person meget afgørende for, om man er tiltrukket af hinanden.

Jeg synes ikke, at det som sådan er forkert, at du kan lide ældre fyre. Alle tænder på noget forskelligt, og ofte kan det være svært at ændre på. Men dermed ikke sagt, at det ikke er muligt for dig at tænde på andre ting også. Så jeg tænker, at du skal prøve at give de yngre fyre en chance og se om der ikke også er nogle ting ved dem, som du godt kan lide. Derudover så behøver dine veninder og dig ikke at være enige i alt, og det kan være, at de synes at det er ulækkert, fordi de ikke helt forstår det.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Mange hilsner
Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål