Sammentrækninger

brevkassespørgsmål

Sammentrækninger

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 6 år 4 måneder siden

Hej min nedre del (vagina) får tit sådan noget sammentrækninger, daglig basis. Som kan gå ret meget amok hvis jeg ikke prøver at stoppe det. Det er lidt ligesom musklerne der nede trækker sig ind ad og jeg kan ikke stoppe det når det først er igang. Det er sygt ubehageligt og det kommer tit hvis jeg er i en situation hvor jeg tænker plz ikke ske plz ikke ske. Fx i skole eller sådan noget. Ved ikke hvad det er. Plz hjælp hurtigt!!! Hvad skal jeg gøre for at “kurere” det?!

Svar:

Kære du

Jeg er ked af at høre at du oplever noget så ubehageligt. Ude fra det du fortæller kan jeg ikke sige hvad det skyldes. Det lyder ikke som noget farligt, men nu hvor det generer dig så meget synes jeg du skal bestille en tid hos din egen læge for at tage en snak og eventuelt blive undersøgt. Held og lykke med det.

Mange hilsner

Lise

LiseJs billede
Lise har svaret på dette spørgsmål