Sammen med bedste ven

brevkassespørgsmål

Sammen med bedste ven

brevkassespørgsmål af
Mathias
14 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Hej cyberhus. Så her for lidt tid siden var min bedste drengeven hjemme hos mig, jeg har før det eksperimenteret med at putte ting op bagi. Det var så meningen at han skulle sove hjemme hos os, så om natten da vi skulle sove, sad vi og så gay porn sammen. Jeg spurgte ham så ad om han havde lyst til at prøve noget i den stil. Vi gav så hinanden et handjob og suttede hinanden af, men da vi skulle have analsex gjorde det bare mega ondt første gang han fik den ind. Og efter det kunne vi aldrig får den rigtigt ind. Er det fordi vores dillere ikke er store nok endnu eller hvad? Mvh. En forvirret dreng

Svar:

Kære dig,

Jeg er glad for at høre, du har fundet en, du er tryg ved og har lyst til at eksperimentere lidt med sex med. Det er vigtigt, man er glade for hinanden og stoler på hinanden, når man skal have sex og prøve nye ting. Selvom sex kan virke helt vildt spændende, så skal man altid have sig selv med og huske sine grænser.

Du skriver, at du og din ven har set porno og prøvet at gøre noget af det, de gjorde i pornoen. Du skriver også, at det gjorde meget ondt, og at I havde besvær med at få pikken ind. Selvom porno kan være en super god måde at udforske seksualiteten på og undersøge, hvad man synes er frækt, så er der mange ting, der ikke bliver vist i porno. Når de har analsex i porno, så ser det rimelig let ud ofte, og man ser ikke, hvor lang tid de faktisk bruger på at varme op. At varme op er nemlig helt enormt vigtigt, når man skal have analsex, fordi numsehullet har en meget stærk lukkemuskel, der ikke bare sådan lige åbner sig. Det er også derfor, det kan gøre rigtig ondt, fordi musklen simpelthen er helt låst og lukket, og derfor tvinges åbent, hvis ikke man lige forbereder musklen på det. Det har altså ikke noget at gøre med størrelsen på jeres pikke, men mere om, hvor afslappet numsen er. Hvis ikke man er klar og slapper helt af, og musklen slapper helt af, så kan det altså gøre rigtig rigtig ondt, fordi så trækker musklen sig endnu mere sammen. Derfor er det meget vigtigt, at man går stille og roligt frem. Det kan sagtens være, du føler dig tændt og har lyst, men derfor kan musklen stadig godt være helt lukket og stram. Det er vigtigt, du siger det, så den, du er sammen med, ikke bare forsøger at stikke noget op.

Så! Det jeg mener med at "varme op" er altså, at man klargører musklen ved numsehullet, så det ikke gør ondt. Man kan varme op ved at røre omkring åbningen og stille og roligt prøve at køre fingeren ind og ud. På den måde vænnes musklen til at lade hullet være lidt mere åbent. Det er meget vigtigt, at man også bruger en masse glidecreme, for ellers kan det også blive lidt smertefuldt og ubehageligt. Tag jer god tid og mærk godt efter om, du er klar og slapper helt af, inden I går videre. Husk også, at det er enormt vigtigt, at I bruger kondom, så I beskytter jer mod kønssygdomme, som altså også smitter den vej.

Jeg håber, mit svar hjælper jer! Held og lykke!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål