Sæd

brevkassespørgsmål

Sæd

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 4 år 1 uge siden

Hej jeg er en hetro dreng på 16 år for et halvt år siden smagte jeg min egen sæd et par gange jeg slugte det ikke, men nu har jeg det mega dårligt over det og synes jeg er mega klam vil bare gerne vide om jeg er normal

Svar:

Kære dig,

Det er helt normalt at smage på sig selv, det skal du på ingen måde have det dårligt over. Det er helt naturligt og normalt at være nysgerrig og det viser bare, at du er interesseret i din egen krop og seksualitet. Smagen på ens sæd kan også fortælle noget om ens helbred, hvis den f.eks. smager meget ubehageligt eller kraftigt, så det er ikke en dårlig idé overhovedet.

Der er ingen grund til at have det dårligt eller tænke, at der er noget galt med dig - det er der ikke.

Kærlig hilsen

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål