Brevkasse

Finde glæden

Hvordan kan det være at jeg har så svært ved at finde glæden i livet? Mine venner taler knap nok til mig mere, og hvis de gør er det fordi de har brug for noget eller jeg er den eneste som altid siger ja. Jeg hader mit arbejde, og har det dårligt der. Det eneste der er i mit hoved på arbejde er...

Frida fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Jeg tror jeg har et seriøst problem

Hejsa Jeg har tanker om at dræbe andre mennesker feks i dag gik jeg en tur og vær menneske jeg gik forbi overvejet jeg at dræbe. Jeg har også tænkt på at dræbe mig selv efter jeg havde dræbt nogen bar for at slippe afsted med det ved ik rigtigt hvad jeg skal gøre. Har det også rigtigt svært med...

Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Autoritetsfølelse for mænd

Hej brevkasse Jeg skriver fordi jeg har et problem jeg synes er mega pinligt og ikke ved hvor jeg ellers skal spørge henne Det er fordi jeg i lang tid har haft en meget stærk autoritetsfølelse når det kommer til mænd. Jeg ved ikke om det kommer af at jeg ikke rigtig har en stabil far-figur i mit...

Mai har svaret på dette spørgsmål