?

brevkassespørgsmål

?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej jeg har sendt et tidligere brev om mine forældre og om at flytte hjemmefra hvis jeg har chancen for at flytte hjemmefra skal jeg så ud til en plejefamilie Eller hva' plz svar :-)

Svar:

Hej med dig..

Det er et godt spørgsmål, men jeg kan desværre ikke svare helt præcist på det. Når du er 12 år, er du ikke gammel nok til at bo for dig selv og derfor skal du entgen bo i en plejefamilie eller et sted hvor der bor andre børn og hvor der er pædagoger der passer på dig og hjælper dig.

Men det er noget en sagsbehandler og dine forældre skal snakke om, og så sammen med dig finde ud af hvad det bedste er for dig.

Du skriver ikke så meget og derfor ved jeg ikke hvor langt du er i planen og om I allerede snakker med kommunen.

Derfor kunne de være en ide at komme på chatten her i Cyberhus. Her kan du anonymt chatte med en voksen og du kan fortælle lidt mere. Så kan rådgiveren bedre forklare hvilke muligheder du har og hvad du skal gøre nu.

kan du have det godt

Venlig hilsen

Erroll