Brevkasse

I tvivl om P piller

Hej med jer, Jeg fik for en uge siden fjernet min hormonspiral, pga smerter fra den. Jeg har haft den i ca 3,5 år og har egentlig været glad for den, som prævention. Inden jeg fik den fjernet snakkede min kæreste og jeg meget om brug af kondom osv, som prævention. Jeg har lyst til at give min...

Line fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Togskinner

Hej. Jeg har togskinner på nuværende tidspunkt og jeg ville gerne stoppe behandling da de bare mangler og rette på mit overbid men det ikke et slemt overbid men agellievel giver elastikkerne mig kæbeproblemer. Så ville gerne stoppe behandling, men mit spørgsmål er at hvis jeg stopper...

Mia fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Jeg tror jeg har et seriøst problem

Hejsa Jeg har tanker om at dræbe andre mennesker feks i dag gik jeg en tur og vær menneske jeg gik forbi overvejet jeg at dræbe. Jeg har også tænkt på at dræbe mig selv efter jeg havde dræbt nogen bar for at slippe afsted med det ved ik rigtigt hvad jeg skal gøre. Har det også rigtigt svært med...

Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål