Brevkasse

crush på 2 personer!!

jeg har et problem!! Dreng 1: han er 1 år yngre end mig og et par cm højere end mig. jeg bliver jaloux hver gang jeg ser min "drenge bedsteven" med andre piger. min bedste drengeven og jeg bruger meget tid sammen, vi holder i hånd, krammer og vi hjælper hinanden og støtter hinanden i forskellige...

Camilla fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Hvordan skal jeg slå op? Burde jeg slå op?

Hej brevkasse Jeg er en pige på 19 år og går i 3.g på gym. Jeg har en kæreste, men jeg har tilfældigt mødt en fyr, som jeg er endt med at få nogle følelser for, men jeg føler virkelig slet ikke jeg kan slå op med min kæreste. Hvad skam jeg gøre? Jeg kan lige give lidt forhistorie på mit forhold...

Mai har svaret på dette spørgsmål

Drillet med min krop

Hej. Jeg bliver tit drillet i omklædningsrummet med at min røv er så lille at man ret tydeligt kan se mit numsehul. Jeg er ret tynd, og har stort set ingen røv så derfor skal jeg stort set ikke bøje mig fremover før man kan se mit numsehul. Jeg barberer omkring hullet da jeg synes det er pinligt...

Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål