Er det normalt?

brevkassespørgsmål

Er det normalt?

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
Oprettet 11 år 3 uger siden

er det normalt at ens forældre tjekker hvad man har skrevet med sine venner på skype og at de så skriver tilbage?

Svar:

Hej med dig..

Det synes jeg er et godt spørgsmål og jeg kan godt forstå du undrer dig..

Det er faktisk lidt svært at svare på, fordi der står i loven at forældrene må gøre en masse for at beskytte dig og sørge for at der ikke sker noget dårligt for dig. Derfor kan det godt være, at de blander sig på skype, fordi de mener det er bedst for dig.

Du skriver du er 10 år og derfor synes jeg faktisk det lyder meget fornuftigt af dine forælkedre, at de blander sig og ikke lader dig skype alene med dine venner og veninder, eller andre. Så ud fra det du skriver, så lyder det helt okay.

Men det er fint du spørger og når du bliver lidt ældre, så skal de lade dig få mere og mere privatliv.. Hvis du er 14 år for eksempel og de stadig blander sig for meget, så må du skrive igen :) Okay....

Venlig hilsen
Erroll