bange

brevkassespørgsmål

bange

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Jeg er bange går jorden under???

Svar:

Hej med dig

Du har skrevet til bevkassen "Dine rettigheder", men jeg vil alligevel svarer dig kort, fordi jeg tror godt jeg ved hvorfor du blev bange for at joren gik under. Der var nemlig rigtig meget snak om det, og det er der tit. Jorden går ikke under, men der er bare mange mennesker der synes det er spændende at snakke om om sommetider.

Hvis du bliver bange for det igen, så skal du sige det til din mor og far, så de kan trøste dig..okay? Fordi det er slet ikke rart at gå rundt og være bange for det.

Venlig hilsen
Erroll