Problemer med liderlighed og piger

brevkassespørgsmål

Problemer med liderlighed og piger

brevkassespørgsmål af
Mathias
15 år
Oprettet 5 år 3 uger siden

Ok, så jeg er liderlig meget tidt, og prøver at have så meget sex som muligt også med drenge jeg møder på nettet, der er så den her pige som er meget forelsket i mig, men det er pinligt også fordi alle synes hun er en luder og billig  det syntes min vennegruppe også. Og jeg har ikke de samme følelser for hende, men nogengange tager min sextrang over og har sex med hende alligevel. Jeg gad vildt godt finde en anden pige, og blive kærester med hende, men ved ikke hvordan man siger det. Der er så mange søde piger, men nogengange betyder kroppen også lidt for meget for mig, altså hvis personen har en god røv og så videre.

Svar:

Hej Mathias,

Jeg kan forstå, at du står i en lidt forvirrende situation og jeg skal gøre mit bedste for at komme med råd.

Du skriver, at du er liderlig meget tit og prøver at have så meget sex som muligt, også med drenge du møder på nettet. Det er egentlig meget normalt, at man er meget liderlig som teenager, det gælder både for drenge og piger. Det er også naturligt gerne at ville udforske sin seksualitet og prøve at have sex med forskellige personer - også her er drenge og piger lige seksuelt aktive.

Du fortæller også, at der er den her pige, som er forelsket i dig, og som du nogen gange ender med at have sex med, selvom du ikke føler det samme for hende. Du skriver også, at det er "pinligt fordi alle synes hun er en luder og billig". Der er selvfølgelig ikke noget galt med at have sex, hvis begge parter har lyst til det. Men det lyder lidt på dig som om du ikke har det helt godt med det. Det første jeg tænker er, at det lyder som om andres meninger om hende fylder en del for dig - det vigtigste er jo, hvad du selv synes. Er du mon helt afklaret med dine følelser over for hende? Eller lader du dine venners mening om hende bestemme? Hvis du er helt afklaret med, at du ikke har følelser for hende, synes jeg, det ville være mest fair over for hende at være ærlig over for hende om det. Hvis du er meget klar om, at du ikke føler det samme for hende og ikke har lyst til at blive ved med at ende med at have sex sammen, så er det mest fair, at hun også ved det og har mulighed for at tage stilling til, om hun vil have sex med en, der ikke har følelser for hende. Det lyder også lidt ærgerligt, at folk stempler hende som billig - hvad er det fx, der gør, at hun er billig og du ikke er? I har vel begge sex med hinanden. Piger har ligesom drenge lyst til sex og det er helt normalt og helt naturligt. Og så skal man også huske på, at det ikke sikkert at sladder om andre er sandt...

Til sidst skriver du, at du godt gad at finde en pige at blive kærester med, og at det nogen gange betyder lidt for meget for dig, hvilken krop hun har. Der er meget naturligt, at man gerne vil være sammen med nogen, man føler sig tiltrukket af. Ofte så sker der dog også det, hvis man bliver vild med en person, at personen så virker enormt flot og tiltrækkende. Det bedste råd jeg kan give til at finde en kæreste er at lytte til dine følelser - når det sker, så sker det - og ikke så meget til hvad folk eller dine venner synes. Så skal det nok ske en dag.

Held og lykke med det.

Venlig hilsen

Agnete

Agnetes billede
Agnete har svaret på dette spørgsmål