problemer

brevkassespørgsmål

problemer

brevkassespørgsmål af
benjamin 7a
13 år
Oprettet 3 år 2 måneder siden

hej jeg er benjamin og gå i 7a.

der er en pige der går i min klasse og jeg her kunne lide hinde i 2 år og nu tog jeg mig sammen og spugte hinde men hun sage at hun vil tenge over det og jeg bliv i tvivl fodi jeg syndtes at vi havede noget kørene det føles lidt som om vi fløter med hindande men jeg er ikke sikker om hum bare var min ven men jeg syndes at vi stadig fløter jeg trore også at hun godt kan lide mig hun var bare bange for at jeg vil slå op med hin fodi hun havde prøvet det før så jeg tror at hun godt kan lide mig men hun er bange for at blive slåt op med .... det skal lige siges at vi har veret kærester før 1,5 år

ik tag jer af min skrift kan bara ik stave men håber i kan læsse den :)

Svar:

Hej Benjamin fra 7.a,

Hvor er det dejligt, at der går en sød pige i din klasse som du godt kan lide. Og hvor er det sejt af dig, at du har spurgt hende om I skal være kærester! Det er mega modigt og vildt godt gået. At hun så ikke har givet dig et klart svar er selvfølgelig lidt ærgerligt.

Det er godt tænkt, at hendes tilbageholdenhed kan skyldes, at hun er bange for at blive slået op med. Men det kan selvfølgelig også være fordi hun ikke har lyst til at være kærester med dig. Det er ikke sikkert, og når du siger, at I har været kærester før, og du tror hun stadig godt kan lide dig, så er det nok ikke så sandsynligt. Jeg siger det mest fordi det er vigtigt at du er opmærksom på, at det godt kan være en mulighed.

Den bedste vej til at finde ud af, hvad hende du godt kan lide gerne vil (eller ikke vil) sammen med dig er ved at spørge hende. Man kan gøre sig mange tanker om, hvad den anden mon tænker og føler, men den eneste, der kan svare på det, er den person, der tænker og føler noget. Og nu hvor der er gået lidt tid siden du spurgte hende om I skulle være kærester tænker jeg roligt du kan spørge hende nu, om hun er kommet frem til noget. Og hvis hun stadig ikke kan give dig et klart svar er du nok nødt til at overveje, om du kan og vil vente på, at hun bestemmer sig.

Held og lykke!

Mange hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål