Porno

brevkassespørgsmål

Porno

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 4 år 1 måned siden

Hvad er den normale alder at begynde at se porno i (vil gerne vide det fordi at jeg vil gerne tænders til når jeg skal onanere)

Svar:

Kære dig,

Det er meget forskelligt, hvornår og om man begynder at se porno. Nogle kan godt lide porno, fordi det er meget overdrevet og måske viser nogle vildere og mere urealistiske fantasier de har, mens andre slet ikke synes porno tænder dem, måske netop fordi sex i porno er så urealistisk. Det er vigtigt at vide, hvis man vælger at se porno, at det ikke er sådan sex fungerer i virkeligheden. Dem der har sex i porno er skuespillere og bliver altså betalt for det, de gør. Derfor kan man aldrig regne med, at det der sker i porno er ægte, eller at de rent faktisk nyder det. Det er meget vigtigt, at man også ved, at bare fordi de gør det i porno, så er man altså ikke mærkelig, hvis man ikke selv har lyst til det. Porno er ekstremt, og det er ikke ægte sex. Derfor kan man stadig godt synes det er frækt at se, og man kan også udforske sin seksualitet ved at se porno. Det er vigtigt, at man ikke bliver afhængig af porno, så man bliver nødt til at se porno for at blive tændt. Derfor vil jeg også anbefale dig at øve dig i at blive tændt uden porno.

Jeg håber, du kan bruge mit svar. Du kan læse mere om porno her

Kærlig hilsen

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål