Pikhovde

brevkassespørgsmål

Pikhovde

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 3 år 2 måneder siden

Jeg har tænkt på om den stræng der sidder under pikhovdet kan springe? Når man trækker foruden tilbage nå den er stiv fordi jeg har hørt at når man har sex skal forhuden være tilbage

Svar:

Hej,

Der kan godt opstå rifter eller andre skader på "strengen", men det er meget sjælendt at den decideret bliver revet over. Nogle oplever at "strengen" er for "stram" til at man kan få forhuden helt tilbage, og de vil have en højere risiko for skader på strengen under samleje. Det bør i så fald kigges på at din læge, da man i nogle tilfælde ville kunne gøre noget ved det.

Mvh

Niclas, læge

Niclass billede
Niclas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål