Pik

brevkassespørgsmål

Pik

brevkassespørgsmål af
Mathias
13 år
Oprettet 4 år 7 måneder siden

Hej cyberhus Min tissemand er ca 6 cm i stiv er det normalt for en 13 årig?

Svar:

Hej med dig Mathias!

Gennemsnitsstørrelsen for pikke er omkring de 14-16 cm, men når det så er sagt, så er størrelsen og hvordan ens pik ser ud, enormt forskellig. Et gennemsnit er nemlig bare et tal, som siger noget om en ting generelt, men i virkeligheden, så findes der pikke i alle former og størrelser. Nogle har pikke, der er lange og tynde, andre har pikke, som er korte og tykke, og så videre. Nogle pikke er lige, og nogle pikke krummer, og det hele er helt normalt. Hvor meget pikken vokser fra slap til stiv er også meget forskelligt. Nogles pik vokser helt vildt meget, mens andres ikke vokser særlig meget, og igen, så er begge ting helt normalt. Hvis du alligevel er bekymret for størrelsen på din pik, så tænker jeg også, at det er værd at vide, at de fleste først opnår deres fulde pikstørrelse, når de er omkring 17 år. Altså har du stadig et par år tilbage at vokse i.

Jeg vil dog også gerne nævne, at pikstørrelse ikke er så vigtigt, som mange går og tror. Når den tid kommer, og du f.eks. gerne vil have sex, så kan man sagtens have god sex selvom, at man selv synes, at ens pik er enten for meget det ene eller for meget det andet. Med den alder du har, så sker der typisk bare så meget i din krop og i dit liv, og det er helt normalt, at man bliver usikker på alle mulige forskellige ting ved sig selv - derunder også størrelsen på ens pik. Men i virkeligheden så er det mest normale, at alle er forskellige, og at det er helt okay.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål. Hvis du har lyst til at læse mere, så har Sexlinien en rigtig fin hjemmeside, som du eventuelt kan kigge lidt på, hvis du har lyst. Du er selvfølgelig også velkommen til at kigge forbi brevkassen igen!

Mange hilsner

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål