pik

brevkassespørgsmål

pik

brevkassespørgsmål af
nuk
17 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

hej jeg er 17 fylder snart 18 og min pik er 15 cm er den stoppet med at vokse eller kan den stadig vokse ?

Svar:

Hej Nuk.

Tak for dit spørgsmål i brevkassen. Det er dejligt at du er nysgerrig på din krop.

Det er meget forskelligt fra person til person, hvordan og hvor længe kroppen bliver ved med at udvikle sig. Det er derfor vanskeligt for mig at vide, om din penis stadig vokser eller ej. Dog vil man normalt sige, at det er i slut teenageårene, men det er som sagt ganske forskelligt. Gennemsnittet på en stiv penis er omkring 13 cm i længden, så der ligger du lidt over.

Hvis du har lyst til at læse mere om emnet, kan jeg anbefale sexlinien.dk, som har mange hjælpsomme artikler angående penis, kønssygdomme og samleje mm. Jeg linker til en artikel om penis størrelser lige her.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar, ellers er du altid velkommen til at skrive i brevkassen igen eller i vores 1-1 chat.

Mange hilsner

Cecilie

Cecilies billede
Cecilie har svaret på dette spørgsmål