Pik

brevkassespørgsmål

Pik

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 3 år 3 måneder siden

Hej vi er to piger, på 14 år

Vi har hørt, af nogle af vores drenge venner (også 14 år), at nogle af dem har en pik størrelse på 22+ cm.

vi føler at det er ret meget, at dyrke sex med en pik på den størrelse. Kan man det?

+ hvad er gennemsnits bredden på en pik?

Svar:

Hej med jer

Jeg må indrømme at 22+cm er en ret stor pik, og særligt for en dreng på 14 år. Gennemsnittet for en pik (hos voksne mænd) er på cirka 13 cm i længden og 11 cm i omkreds (altså hvis man måler rundt om den),  og cirka 9 cm i længden og 9 cm i omkreds i slap tilstand, men der er selvfølgelig nogen som har både en større eller en mindre pik.

Selvom det er muligt at jeres ven har en pik på 22+cm, så vil jeg måske tænke at han siger det, for at virke sej. Drenge får nemlig ret hurtigt en idé om at hvis deres pik er stor, så er det godt. I virkeligheden har god sex ikke så meget med størrelsen at gøre, men mere hvordan den bliver brugt. Det gælder også for en pik på 22+cm. Og samtidig så kan en pik af den størrelse, godt gøre ondt ved sex, men så er det vigtigt at man er forsigtig og prøver sig frem stille og roligt. Det er ikke umuligt (Husk at kvindens skede er designet til at få et barn ud), men det kræver bare lidt mere forarbejde, og lidt mere forsigtighed undervejs.

Når det så er sagt, så behøver I ikke at have travlt med at have sex. Langt de fleste har først sex når de er 16 år, men uanset hvornår man har sex, er det vigtigt at man føler sig tryg ved sin partner.

Hvis I er mere nysgerrige på alt det med sex, kan jeg anbefale jer at kigge lidt på sexlinjen.dk. Det er en rådgivning om alt hvad der har med sex at gøre.

Jeg håber I kan bruge mit svar.

God jul og godt nytår.

Venlig hilsen Signe